αεροπλανα που αυτο-γιατευονται? :S

Συζητήσεις » Διάφορα αλλά όχι Αδιάφορα
[+] Προσθήκη νέου θέματος - Απάντηση σε αυτό το θέμα


Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

30/05/2008, 13:27:31

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

30/05/2008, 13:28:38

ααααα..δοκιμαστε να πατηστε πανω στη φατσουλα στο παραπανω

charm_quark

charm_quark

30/05/2008, 13:39:02

Νομιζω πως πειραματικα... αυτο το εχουν εφαρμοσει σε βαφες ακριβων αυτοκινητων.... Θα κοιταξω (θα παρω το χρονο μου ομως....) και θα σας πω. Το ειχα διαβασει στο Science πριν κανα χρονο περιππου.

LittlePrince2s

LittlePrince2s

30/05/2008, 13:45:19


Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

30/05/2008, 17:58:36

τι καλα να το κάναν κ για το μακιγιαζ ε?

LittlePrince2s

LittlePrince2s

31/05/2008, 16:16:25

Δεν πας καλά Δουρειάκι..άλλωστε για πιοός ο λόγος να ανησυχείς??Τουλάστιχον εσύ είσαι φράπα

WayFaReR

WayFaReR

01/06/2008, 04:10:39

Δεν έχει γίνει ακόμα στα αυτοκίνητα. Νομίζω ότι είναι με ίνες νάνο άνθρακα και λειτουργεί για ένα τρακάρισμα μόνο...

 

Λιγάκι κουλό μου φαίνεται να γίνει στα αεροπλάνα μιας και έχουν πολύ σύνθετο κραδασμικό προφίλ στο κήτος τους. Ασχέτως που το αεροναυπηγικό αλουμίνιο έχει άριστες ιδιότητες...

ROSEBUD

ROSEBUD

01/06/2008, 16:44:39

Κι όμως,κάθε υλικό υφίσταται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα τη σχετική κόπωση,ακόμη και αν δεν χρησιμοποιείται.Το να γίνονται τα σχετικά "μπαλώματα" από μόνα τους και ειδικά κατά τη διάρκεια που το αεροσκάφος είναι στον αέρα,μπορεί να προλαμβάνει εκτός από τα προαναφερθέντα στο άρθρο,ακόμη και σοβαρά ατυχήματα.Επιπλέον, μακροπρόθεσμα η χρήση αυτής της ρητίνης μπορεί να σημαίνει και λιγότερο απασχολούμενο τεχνικό προσωπικό σε θέματα επιθεωρήσεων,αντοχής υλικών και αποκατάστασης των εν λόγω βλαβών.

WayFaReR

WayFaReR

02/06/2008, 04:45:35

Ο μηχανολογικός κόπος είναι τεράστιο κεφάλαιο. Στην αεροναυπηγική υπάρχουν αυστηρά πρωτόκολλα σταδιακής αντικατάστασης τμημάτων των αεροσκαφών πολύ πριν υπερβούν τα όρια κόπου. ( Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα βέβαια αλλά αυτό επαφίεται το οδηγό... )

 

Όταν έχεις μια ρωγμή στο κήτος του αεροπλάνου δημιουργείται ένα σημείο συγκέντρωσης τάσεων. Θλίψη και εφελκυσμός σε συνδυασμό με τις τεράστιες πιέσεις, ειδικά στις συμπιεζόμενες καμπίνες, θα οδηγήσουν προοδευτικά και σίγουρα στην καταστροφή του αεροπλάνου.

 

Για αυτόν τον λόγο έχει γίνει ανάλυση του κραδασμικού προφίλ των αεροπλάνων. Αισθητήρες είναι τοποθετημένοι σε στρατηγικά σημεία του κήτους και στέλνουν ηλεκτρικούς παλμούς. Ο κάθε παλμός έχει συγκεκριμένη ταχύτητα διάδοσης ανάλογα με την στερεοδομή του υλικού. Αν σε κάποιο σημείο για τον οποιοιδήποτε λόγο υπάρχει μια συγκέντρωση τάσεων που προκαλεί παραμόρφωση του υλικού (άρα αλλάζει και η ταχύτητα διάδοσης των παλμών) οι αισθητήρες θα την ανιχνεύσουν και θα ενημερώσουν τον πιλότο για να κατεβάσει το αεροπλάνο σε ασφαλές υψόμετρο.

 

Και μιας και μιλάμε και για εξωπραγματικές πιέσεις και τάσεις...

 

Η απόκριση του συστήματος αισθητήρων είναι μακράν ποιο άμεση από την αποκατάσταση του υλικού. Γιατί πολύ απλά και πέρα από όλα τα άλλα (τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν γενικά ταχύτερη απόκριση σε δυναμικές διεγέρσεις σε σχέση με τα μηχανικά) έχεις το πλεονέκτημα της πρόγνωσης...

 

Άσε που η επιδιόρθωση της ζημιάς είναι και πάλι σημείο συγκέντρωσης τάσεων άρα και επικίνδυνο γιατί η αποκατάσταση σε καμιά περίπτωση δεν είναι εφάμιλλης ποιότητας και αντοχής με το αρχικό.

 

Πέραν αυτών... Στα αεροπλάνα, χρόνια τώρα, η χρήση πολλαπλών watch dogs (συστήματα που ελέγχουν την ορθή λειτουργία άλλων συστημάτων...) έχει επιφέρει θεαματικά αποτελέσματα.

 

Για αυτό και είναι το αεροπλάνο το ασφαλέστερο μέσο μετακίνησης.

 

Επίσης, τελείως λάθος είναι και η άποψη για την μείωση του τεχνικού προσωπικού επισκευής...

 

Αυτοί είναι απαραίτητος κρίκος στην αεροπορική βιομηχανία. Με γνώση, αφοσίωση και απίστευτη εμπειρία χιλιάδες τόνοι μετάλλου καταφέρνουν να απογειώνονται με ασφάλεια καθημερινώς σε πολιτικά αεροδρόμια αλλά και να προστατεύουν τις ζωές των παιδιών που προστατεύουν την πατρίδα μας συμβάλλοντας και στην εξέλιξη των αεροπλάνων.

 

Τέλος, αυτή η ιστορία είναι παλιά... Η πολεμική αεροπορική βιομηχανία που είναι η κορωνίδα της τεχνολογίας αυτήν την στιγμή στον πλανήτη μας δεν την έχει υιοθετήσει σε εκτεταμένη χρήση...
 

Το Eurofighter Typhoon. To καλύτερο πολεμικό αεροσκάφος αυτήν την στιγμή...



www.youtube.com/watch


Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

02/06/2008, 08:49:59

ενημερωμενος ΑΚΙ για τα αεροπλανα βλεπω!ουαου!

εγω εχω άλλο προβληματισμο-ασχετο:
γιατι κ κυριως για ΠΟΙΟΝ θεωρειται πλεονεκτημα η απασχοληση λιγοτερου εργατικου δυναμικού?

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

02/06/2008, 08:51:06

Δεν πας καλά Δουρειάκι..άλλωστε για πιοός ο λόγος να ανησυχείς??Τουλάστιχον εσύ είσαι φράπα



να μη φροντισω ομως για τα γεραματα?

LittlePrince2s

LittlePrince2s

02/06/2008, 12:51:22



Υπάρχουν 12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Υπάρχουν διαθέσιμες 1 σελίδες απαντήσεων. Βρίσκεστε στην σελίδα Νο 1


Προσθήκη απάντησης

Για την προσθήκη απάντησης θα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος και να έχετε συνδεθεί (login)

κουσκούς με μανιτάρια

Κους Κους με μανιτάρια
Έτοιμο σπιτικό φαγητό σε λιγότερο από μισή ώρα


κέικ μπανάνας

Κέικ μπανάνας
Ένα εύκολο κέικ με γεύση μπανάνα


Αργολίδα

Αργολίδα
Ο νομός Αργολίδας, είναι ο μικρότερος της Πελοποννήσου και έχει...


Νομός Καστοριάς

Νομός Καστοριάς
Η λίμνη της Καστοριάς, o ορεινός όγκος του Γράμμου με...


Σκόπελος

Σκόπελος
Η Σκόπελος είναι ένα όμορφο καταπράσινο νησί στις βόρειες Σποράδες....


Αίγινα

Αίγινα
Η Αίγινα βρίσκεται στο κέντρο του Σαρωνικού κόλπου και πρωτεύουσα...


κώδικας ιστοσελίδας

Στατικές και δυναμικές ιστοσελίδες
Λίγα λόγια γύρω από τα δύο βασικά είδη των ιστοσελίδων


ιστοσελίδα

Τι χρειάζεται για μια ιστοσελίδα;
Τρία είναι τα βασικά σημεία για να υπάρξει μια ιστοσελίδα στο ίντερνετ


Κάπνισμα

Κόβω το τσιγάρο
Με λένε Αναΐς, είμαι 20 χρονών, καπνίζω εδώ και 3...


Νετρινίτα η Ατίθαση

Νετρινίτα, ή....Νετρίνα η Ατίθαση :ΡΡ
Μια μεξικάνικη ιστορία, με την νετρινική μας πινελιά. Ο Χοσέ...


κάλπικη λίρα

η άλλη κάλπικη λίρα ...
Κάποτε, πριν δέκα συναπτά έτη, φοιτήτρια ούσα σε ένα από...


γυναικεία συζήτηση

Απόψεις γύρω από το θέμα της αποτρίχωσης
Προσωπικά θεωρώ μεγάλο έγκλημα τη χρήση ξυραφιού, αν και αναγνωρίζω...


μπάμιες

Μπάμιες λαδερές
Κάπως παρεξηγημένες, αλλά τις μαγείρεψα να τις σερβίρω στο τραπέζι μας


αρακάς

Αρακάς λαδερός
Λίγα υλικά και νόστιμο αποτέλεσμα, εύκολα και γρήγορα


Καστοριά

Καστοριά
Στην Καστοριά βρεθήκαμε για μια ημερήσια εκδρομή και φτάνοντας εκεί...


Παλαιά Επίδαυρος

Παλαιά Επίδαυρος
Η Παλαιά (ή Αρχαία, όπως συνηθίζεται να λέγεται) Επίδαυρός βρίσκεται...