τι διδάσκεται στο σχολείο?

Serious Humor » Θεραπεύοντας την άγνοια
[+] Προσθήκη νέου θέματος - Απάντηση σε αυτό το θέμα


Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

03/06/2006, 20:14:36

ίσως ο τίτλος να μην είναι ο πιο κατάλληλος αλλά θα σας εξηγήσω τι εννοώ ευθύς αμέσως!

νομίζω ότι ήμουν από τις πολύ τυχερές γενιές μαθητών που είχαν στο πρόγραμμά τους γεωλογία,κοσμογραφία,ένα καταπληκτικό βιβλίο ιστορίας στην Α΄Λυκείου που λεγόταν "ιστορία του ανθρώπινου γένους"(αν θυμάμαι καλά!)και  κάποια παρεμφερή που ίσως απλά να ήταν υποενότητες στα παραπάνω βιβλία!

έτσι μάθαμε τα στοιχειώδη για τη γη,το ηλιακό σύστήμα,την προσαρμογή των ειδών !

όλα αυτά τα θεωρούσα δεδομένα για τα σημερινά παιδιά και σκεφτόμουνα ότι ίσως να είναι πλέον τόσο ενημερωμένα που τα μαθήματα θεωρούνται περιττά!
κατά καιρούς άκουγα διάφορα από μαθητές μου αλλά προβλημάτιζαν μόνο το πίσω μέρος του μυαλού μου,κάτι με ενοχλούσε αλλά ποτέ δεν ήταν ξεκάθαρο το τι!

ώσπου το χειμώνα μου τίθεται η εξής ερώτηση:εμείς είμαστε στη Γη,πάνω μας είναι ο ουρανός,ο Θεός που είναι?

το θέμα του που βρίσκεται ο Θεός προσπάθησα να το ξεπεράσω όσο πιο ανώδυνα γινόταν,χωρίς να ταράξω τελείως την κοσμοθεωρία του παιδιού!

αλλά το ότι πάνω από τη γη βρίσκεται ο ουρανός,με συγκλόνισε!

προσπάθησε να κάνω μια εισαγωγή στη δομή του σύμπαντος αλλά όσα έλεγα ήταν πολύ ξένα για να γίνουν  εντελώς κατανοητά!

(να σημειώσω ότι μιλάω για παιδί Γ΄ Λυκείου!)
μην βιαστείτε να κακοχαρακτηρίσετε το παιδί μου,δεν είναι χαζό και ούτε γενικά άσχετο!
αυτό το κενό το έχω εντοπίσει σε πολλά παιδιά!

και ρωτάω:
είναι δεδομένο ότι δεν μπορούν να χωρέσουν στο πρόγραμμα όλα όσα θα μπορούσε να μάθει ένα παιδί!
πόσο απαραίτητο όμως είναι να έχουμε στο πρόγραμμα 2-3 μαθηματικά,άλλες τόσες φυσικές,άλλα τόσα αρχαία,αν είναι τα παιδιά να αγνούν τετοια πράγματα?
τελικά το σχολείο πρέπει να μας δίνει βασικές έστω γνώσεις για να αντιλαμβανόμαστε και να κατανοούμε τον κόσμο και τη θέση μας μέσα σ'αυτόν ή να είναι η αρχή της εξειδίκευσης την οποία έτσι κι αλλιώς μπορούμε να αποκτήσουμε-στην καλύτεση περίπτωση-μόνο με μεταπτυχιακά?

charm_quark

charm_quark

04/06/2006, 17:38:54

[Παράθεση από : Doureios-Ipnos]ώσπου το χειμώνα μου τίθεται η εξής ερώτηση:εμείς είμαστε στη Γη,πάνω μας είναι ο ουρανός,ο Θεός που είναι?
Μην ανησυχεις δεν ειναι χαζο το παιδι. Απο παντα ο ανθρωπος ειχε την ταση να μην δεχεται οτι δεν βλεπει. Γι'αυτο και "αφορισαν" τον Γαλιλαιο οταν ειπε οτι η γη κινειται! Που να δεις τι εγινε και οταν ειπαν οτι ειναι σφαιρικη (δηλαδη αν πας απο την αλλη μερια πεφτεις;). Θυμαμαι πως σε εξαμηνιαιο μαθημα Διδακτικης Φυσικης για παιδια δημοτικου ασχοληθηκαμε με το πως μπορουμε να πεισουμε τα παιδια οτι η φη δεν ειναι επιπεδη. Καλυτερη λυση... Γιατι το καραβι απομακρυνομενο εξαφανιζεται. Επαληθευση στο χαρτι. Ολα αυτα θα μπορουσαν να μπουν σε μαθηματα που δεν εξεταζονται. Ομολογω πως παμε πισω αν εστω και ενα παιδι μιλαει για "ουρανο απο πανω". Ευθυνη καθηγητων, δασκαλων και συστηματος παιδειας καθαρα. Παμε να τα μαθουμε μαγνητισμο και δεν μπορουν να φανταστουν οτι η γη ειναι σφαιρικη. Εκει λοιπον ερχεται ο καθε γονιος να σωσει το τομαρι του. θυμαμαι ακομα τα πορτοκαλια που κουβαλουσε ο πατερας μου για να μου εξηγησει οτι η γη ειναι σφαιρα στα δωδεκα μου. Θυμαμαι τους καυγαδες γιατι θεωρουσε αυτονοητο οτι πρεπει να το ξερω ή να το καταλαβω αυτοστιγμης. Τα κλαμματα μου που με θεωρουσε χαζη. Αλλα δεν τον κατηγορω γιατι απλα δεν ειχε σωστη παιδαγωγικη μεθοδο, γιατι δεν μπορουσε να μπει στο μυαλο ενος παιδιου που πιστευει μονο οτι βλεπει και αισθανεται.

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

04/06/2006, 17:53:21

κι εγώ θυμάμαι ότι είπα στις ανηψιές μου για όλο το σκηνικό όταν ήταν πολύ μικρές-η μία δεν πήγαινε καν στο σχολείο!

επειδή-όπως είναι φυσικό-δεν πολυκαταλάβαιναν,έβαλα τη μία τα σταθεί στο κέντρο και η άλλη και εγω γυρίζαμε γύρω της,απαριστώντας τον ήλιο,τη γη και τη σελήνη!

μια χαρά το κατάλαβαν,τουλάχιστον σε γενικές γραμμές!
τουλάχιστον,δεν έμειναν με την ιδεα ότι η γη είναι μια αυλή με μια γαλάζια τέντα από πάνω!

(πάντως το λάθος που έκανα με την πρώτη μου ανηψιά,να προσπαθώ σε ηλικία1,5 έτους να της εξηγήσω τι είναι ελευθερία και να τη φέρω στα όρια της απόγνωσης,δεν το ξανάκανα!)

τέλος πάντων,νομίζω κι εγώ ότι αντί να πάμε μπροστά,πάμε πίσω!

45yo_student

45yo_student

13/07/2006, 11:24:12

[Παράθεση από : Doureios-Ipnos]

ίσως ο τίτλος να μην είναι ο πιο κατάλληλος αλλά θα σας εξηγήσω τι εννοώ ευθύς αμέσως!

νομίζω ότι ήμουν από τις πολύ τυχερές γενιές μαθητών που είχαν στο πρόγραμμά τους γεωλογία,κοσμογραφία,ένα καταπληκτικό βιβλίο ιστορίας στην Α΄Λυκείου που λεγόταν "ιστορία του ανθρώπινου γένους"(αν θυμάμαι καλά!)και  κάποια παρεμφερή που ίσως απλά να ήταν υποενότητες στα παραπάνω βιβλία!

έτσι μάθαμε τα στοιχειώδη για τη γη,το ηλιακό σύστήμα,την προσαρμογή των ειδών !

όλα αυτά τα θεωρούσα δεδομένα για τα σημερινά παιδιά και σκεφτόμουνα ότι ίσως να είναι πλέον τόσο ενημερωμένα που τα μαθήματα θεωρούνται περιττά!
κατά καιρούς άκουγα διάφορα από μαθητές μου αλλά προβλημάτιζαν μόνο το πίσω μέρος του μυαλού μου,κάτι με ενοχλούσε αλλά ποτέ δεν ήταν ξεκάθαρο το τι!

ώσπου το χειμώνα μου τίθεται η εξής ερώτηση:εμείς είμαστε στη Γη,πάνω μας είναι ο ουρανός,ο Θεός που είναι?

το θέμα του που βρίσκεται ο Θεός προσπάθησα να το ξεπεράσω όσο πιο ανώδυνα γινόταν,χωρίς να ταράξω τελείως την κοσμοθεωρία του παιδιού!

αλλά το ότι πάνω από τη γη βρίσκεται ο ουρανός,με συγκλόνισε!

προσπάθησε να κάνω μια εισαγωγή στη δομή του σύμπαντος αλλά όσα έλεγα ήταν πολύ ξένα για να γίνουν  εντελώς κατανοητά!

(να σημειώσω ότι μιλάω για παιδί Γ΄ Λυκείου!)
μην βιαστείτε να κακοχαρακτηρίσετε το παιδί μου,δεν είναι χαζό και ούτε γενικά άσχετο!
αυτό το κενό το έχω εντοπίσει σε πολλά παιδιά!

και ρωτάω:
είναι δεδομένο ότι δεν μπορούν να χωρέσουν στο πρόγραμμα όλα όσα θα μπορούσε να μάθει ένα παιδί!
πόσο απαραίτητο όμως είναι να έχουμε στο πρόγραμμα 2-3 μαθηματικά,άλλες τόσες φυσικές,άλλα τόσα αρχαία,αν είναι τα παιδιά να αγνούν τετοια πράγματα?
τελικά το σχολείο πρέπει να μας δίνει βασικές έστω γνώσεις για να αντιλαμβανόμαστε και να κατανοούμε τον κόσμο και τη θέση μας μέσα σ'αυτόν ή να είναι η αρχή της εξειδίκευσης την οποία έτσι κι αλλιώς μπορούμε να αποκτήσουμε-στην καλύτεση περίπτωση-μόνο με μεταπτυχιακά?

οντως είμαστε η πιο τυχερη γενιά ίσως όσο αφορά τα μαθηματα το μάθημα της λογικής το θυμάστε νομίζω β λυκείου

πήραμε μια γενική παιδεία πραγματική

και όχι σαν τώρα τι θα πει μαθηματικά γπ  και μαθηματικά κατευθυνσης όταν δεν ξέρουν οτι η ελλάδα ανήκει στην βαλκανική χερσόνησο θα μου πείτε  ότι μου λένε και τα παιδιά μου ε και  και τι έγινε άμα δεν το ξέρουμε χεστήκαμε κιόλας

πάντως υπάρχουν σήμερα εκπαιδευτικοί που δεν εχουν διδαχτει καν γραμματική τη στοιχειώδη δεν μιλάμε αν η λήγουσα είναι μακρά ακι τι τόνο θα πάρει η λέξη

πάντως το θέμα εχει ξεφύγει απο τα χέρτια των αρμοδίων ανεπιστρεπτί και έτσι θα βγαίνουν παιδιά με ένα σωρό γνώσεις  αλλά χωρίς βάσεις τέλος πάντων γερά να είναι γιατι κάποτε εμάς μας έμενε και χρόνος για παιχνίδι στις γειτονίές και όχι με πανάκριβα παιχνίδια ενώ αυτά δεν έχουν χρόνο για τίποτα

ROSEBUD

ROSEBUD

11/09/2006, 11:18:45

Έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σήμερα και επί τη ευκαιρία των καινούργιων βιβλίων ένα έχω να πω....είναι ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΑ!!!!
    Κάτι που μου έκανε επίσης εντύπωση είναι ότι στην έκτη δημοτικού (δεν ξέρω για τις υπόλοιπες τάξεις) υπάρχει βιβλίο φυσικής αγωγής πάρα πολύ χρήσιμο! με περιγραφές και κινήσεις για όλα τα αθλήματα,παραδοσιακούς χορούς,σωστή αθλητική συμπεριφορά κτλ.
   Επίσης,υπάρχει μάθημα θεατρικής αγωγής.Αλλά για να πω την αμαρτία μου θα προτιμούσα να υπήρχε στη θέση του μάθημα πληροφορικής,το οποίο δυστυχώς διδάσκεται μόνο στα ολοήμερα!

Guests

Guests

11/09/2006, 13:30:17

σκέψου όμως ότι η πληροφορική θα είναι στο πρόγραμμα από την α΄γυμνασίου και για όλη την υπόλοιπη θητεία των παιδιών ως μαθητές:

θεατρική αγωγή σε πόσες τάξεις θα ξαναέχουν?

nounoukos

nounoukos

11/09/2006, 15:32:42

[Παράθεση από : ROSEBUD]Έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σήμερα και επί τη ευκαιρία των καινούργιων βιβλίων ένα έχω να πω....είναι ΦΑ-ΝΤΑ-ΣΤΙ-ΚΑ!!!!

αυτο ειναι το πρωτο θετικο σχόλιο που εχω ακουσει για την παιδεια γενικοτερα τα τελευταια χρονια και χαιρομαι ιδιαιτερα που κατι παει προς το καλυτερο.. μπραβο τους λοιπον. 

ακουστηκαν και καποια παραπονα παρ'ολα αυτα απο τους δασκαλους, οι οποιοι λενε οτι ο τροπος που παρουσιαστηκαν σε αυτους τα νεα βιβλια ηταν λιγο "ανορθοδοξος", αφου αρχικα για να τα δουν επρεπε να μπουν στο ιντερνετ.. ενιγουει, εντ γκουντ, ολ γκουντ..

καλη σχολικη χρονια!

ROSEBUD

ROSEBUD

12/09/2006, 01:05:24

[Παράθεση από : dourios_ipnos]

σκέψου όμως ότι η πληροφορική θα είναι στο πρόγραμμα από την α΄γυμνασίου και για όλη την υπόλοιπη θητεία των παιδιών ως μαθητές:

θεατρική αγωγή σε πόσες τάξεις θα ξαναέχουν?


Ναι βρε Δούρεια Ύπνα μου αλλά δεν είναι παράδοξο να διδάσκονται πληροφορική μόνο στο ολοήμερο από την πρώτη δημοτικού?Υπάρχουν γονείς που πληρώνουν δίδακτρα έξω για να μάθουν τα παιδιά τους υπολογιστές από το δημοτικό.
  Και υποψιάζομαι ότι η θεατρική αγωγή έχει μπει για να απορροφηθούν εν μέρει-αργά ή γρήγορα-απόφοιτοι του τμήματος θεατρολογίας το οποίο είναι σχετικά καινούργιο...

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

12/09/2006, 08:28:06

υπάρχουν και γονείς που στέλνουν το παιδί τους καράτε!

να μπει κι αυτό στο σχολείο?

ανήκω στην κατηγορία αυτών που δε θεωρεί απαραίτητο να πάει ένα παιδί νωρίς-νωρίς για Η/Υ.αν υπάρχει υπολογιστής στο σπίτι,μαθαίνει μόνο του όλα όσα χρειάζονται!

από την άλλη,δε θεωρώ την εκμάθηση της χρήσης Η/Υ και τόσο χρονοβόρα υπόθεση!

επιπλέον,από τη μία παραπονιόμαστε για την ελλειματική παιδεία μας,από την άλλη βλέπουμε με καχυποψία οποιαδήποτε προσπάθεια να προσφέρει μια ευρύτερη μόρφωση!

εγώ σε αυτό το πλαίσιο προτιμώ να βλέπω τα μαθήματα θεατρικής αγωγής!

 

ROSEBUD

ROSEBUD

12/09/2006, 08:43:34

[Παράθεση από : Doureios-Ipnos]

υπάρχουν και γονείς που στέλνουν το παιδί τους καράτε!

να μπει κι αυτό στο σχολείο?


Καλημέρα!

ROSEBUD

ROSEBUD

23/09/2007, 00:05:06

Και ω! τι έκπληξη σήμερα!Η φιλόλογος που κάνει αρχαία στο σχολείο της κόρης μου είναι παντελώς άχρηστη!!Το μόνο που τους κάνει είναι να ξαναδιαβάζει το βιβλίο και από κει και πέρα τίποτα!και σαν τι πρέπει να κάνουν οι γοε=νείς σε μια τέτοια περίπτωση??να στέλνουν τα παιδιά τους σε ιδιωτικό και να σκάνε 5000ευρά το χρόνο για να μπορούν να απαιτούν καλύτερη εκπαίδευση??ή να τα σκάνε στα ιδιαίτερα??Έχεις κυρά μου στα χέρια σου παιδιά που είναι άγραφος χάρτης στα αρχαία?να κόψεις το λαιμό σου και να τους τα βάλει μέσα στο κεφάλι!!Διότι δεν μπορεί ένας άριστος μαθητής να γυρνάει σπίτι του και να λέει ότι δεν κατάλαβε τίποτα όταν σε άλλα σχολεία τα καταλαβαίνουν μια χαρά!και καλά εγώ που ξέρω και 5 αρχαία και μπορώ να στιφτώ και να της τα μάθω...η μάνα ή ο πατέρας που είναι βοσκοί και ζούνε στην άνω ραχούλα πώς θα βοηθήσουν το παιδί τους??πού θα βρουν το φροντιστήριο και τα ιδιαίτερα??
Στη δε ερώτηση για το ποιος θα τους κάνει ιστορία,η απάντηση ήταν....η μουσικός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Κατά τα άλλα,αυτό το ίδιο το κράτος που βάζει τη μουσικό να κάνει στο παιδί μου ιστορία,δεν αφήνει εμένα να διδάξω μια απλή αγωγή του πολίτη επειδή λέει δεν έχω παιδαγωγική κατάρτιση!Την οποία εμμέσως πλην σαφώς δεν με αφήνει να την πάρω,αφού ούτε στη σελετέ με αφήνει να μπω,ούτε σχετικό μεταπτυχιακό να κάνω και στις περισσότερες παιδαγωγικές σχολές αν και εφόσον τα καταφέρω να περάσω με κατατακτήριες,με βάζει στο πρώτο έτος!διότι όσα σχετικά μαθήματα και αν έχω,δεν μου τα αναγνωρίζει!!Κατά τα άλλα,η μουσικός είναι πιο σχετική από μένα να διδάξει ιστορία!!!Ε όχι!!!!!!

charm_quark

charm_quark

23/09/2007, 01:53:12

χμ... σημερα με πηρε τηλεφωνο ενας μαθητης μου, που παει γ'γυμνασιου φετος και γινεται η εξης κουβεντα :
-την αλλη παρασκευη θα ξεκινησουμε; γιατι ο καινουργιος μαθηματικος που μας εφεραν, ειναι βλακας!
-βρε καλο μου, γιατι το λες αυτο; αφου ειναι καινουργιος, πως το ξερεις;
-να μας εβαλε ασκησεις να κανουμε, και μετα τις ελυνε στον πινακα, και τα εκανε ολα λαθος, προσημα, πολλαπλασιασμους κτλ και του τα διορθωναμε εμεις.
-μηπως το εκανε, για να δει αν παρακολουθειτε;
-οχι σου λεω...αφου δεν μας εχει πει τιποτα. Μας διαβαζει τη θεωρια απο το βιβλιο και μετα μας βαζει να λυσουμε τις ασκησεις του βιβλιου, δεν εχω καταλαβει τιποτα απο την αρχη!
(και ειναι καλουλης στα μαθηματικα)

Παρομοια τετοια μου εχουν τυχει κατα καιρους... και με διαφορων ειδικοτητων καθηγητες. Τα παιδια μπορουν να κρινουν αν ειναι καλος ο καθηγητης, ή αν ειναι αυστηρος αλλα οπως και το αν ειναι ασχετος. Τωρα δεν μπορω ακριβως να διανοηθω πως μπορει να ειναι καποιος τοσο ασχετος σε μικρες ταξεις.... Αυτο μαλλον ειναι αδιαφορια...
Ισως αυτο που γινοταν πανω στο Αριστοτελειο, που στο τελους του εξαμηνου, μας εδιναν να συμπληρωσουμε ανωνυμα ενα ερωτηματολογιο που αφορουσε τον καθηγητη και τη διδασκαλια του, να επρεπε να γινει και στα σχολεια και τοτε θα βλεπαμε... τη διαφορα.

k@Tie

[email protected]

23/09/2007, 03:32:55

Νομίζω οτι πρέπει να καταλάβετε οτι οι καθηγητές πλέον δεν ενδιαφέρονται καθόλου για τους μαθητές...πάνε στο σχολείο μόνο για να εμφανιστούν έτσι ώστε να δικαιολογείται ο μισθός τους!!!Ακόμα και στα τει και στα πανεπιστήμια

charm_quark

charm_quark

23/09/2007, 03:45:25

Νομιζω οτι η συζητηση πρεπει να μεταφερθει εδω
-->http://www.netrino.gr/reloaded/forum-posts.php?ft_id=1610

charm_quark

charm_quark

23/09/2007, 03:58:32

[email protected], θα διαφωνησω. Εχω πετυχει καλους καθηγητες και δασκαλους απο το νηπιαγωγειο ως τωρα. Υπαρχουν μαλιστα, μερικοι που ηταν και αυστηροι, αλλα αυτο δεν με εκανε να τους πω "βλακες" ποτε. Καταλαβαινα, οτι ενδιαφερονταν, ακομα και αν τους εσπαγα τα νευρα που δεν διαβαζα. Δε νομιζω οτι ειναι ολοι τα ζωα μου αργα. Το προβλημα ειναι οτι οι τελευταιοι δεν θα επρεπε να υπαρχουν στο δημοσιο γιατι ετσι δημιουργειται ενας φαυλος κυκλος. Το παιδι δεν μαθαινει και καταληγει στα φροντιστηρια. Μαλλον δεν με συμφερει και πολυ αυτη η κουβεντα, γιατι απο τα φροντιστηρια ζω. Αν δηλαδη δεν υπηρχαν αυτοι, εγω πως θα ζουσα; Αλλα παλι, αν γινοταν επιλογη των διδασκοντων με επιπλεον κριτηρια, θεωρω οτι μαλλον θα ειχα παλι δουλεια, αλλα αυτη τη φορα πιο "νομιμη". Απο την αλλη παιζει το θεμα της μεταδοτικοτητας. Μερικοι ενδιαφερονται, αλλα δεν μπορουν. Αρα ερχομαστε παλι στο ιδιο θεμα... πως επιλεγονται οι καθηγητες των δημοσιων σχολειων....

k@Tie

[email protected]

23/09/2007, 04:02:58

Και εγώ σε καλούς καθηγητές έχω πέσει...μετα τη γενιά των παιδιών που είναι τώρα στα 23 χάλασε το πράγμα...παλιότερα ήταν κι όλο καλύτερα!αλλα όντως αυτή η κουβέντα δε βγάζει πουθενά, εκτός κι αν έχουμε κάποιον πολιτικό μέσα στο φόρουμ με γνώσεις επι του θέματος και μας διαφωτίσει (αν και δε νομίζω να υπάρχει)

charm_quark

charm_quark

23/09/2007, 04:03:20

τωρα που το θυμηθηκα... ακουστε σκηνικο.
μαθημα πληροφορικης σε γ'γυμνασιου.
"ανοιξε παιδι μου το pc"
"μα κυριε, δεν ξερω απο που ανοιγει"
"αχαχαχαχαχαχαχα....."Το τελευταιο ηταν το ειρωνικο γελιο, πληροφορικαριου προς το μαθητη που δεν ξερει. Ετσι... θα παμε μπροστα!

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

23/09/2007, 11:04:53

τώρα θα μπερδευτούμε μερικώς,αλλά ο θεός βοηθός :S
Ρόζι,αν ήταν μόνο η πρώτη ή δεύτερη ώρα αρχείων δε νομίζω ότι θα πρεπε να περιμένουμε κάτι παραπάνω.
είναι κάτι τελείως ξένο για τα παιδιά κ μέχρι ναμπουν στη "φιλοσοφία"της γλώσσας θα τραβήξουν ένα ζόρι,ακόμη κι αν έχουν τον καλύτεο των καλυτέρων.
άμα πάλι έπεσε όντως σε άχρηστη...σκούρα τα πράγματα!!!!

όσο για τους καθηγητές κ τα φροντιστήρια,ας σκεφτούμε τα εξής:
από τη μία υπάρχουν όντως οι αδιάφοροι ή ή αχρηστοι,από την άλλη όμως,ας σκεφτούμε πώς ακριβώς θα λειτουργούσαμε εμείς σε ένα τμήμα με 30 περίπου μαθητές,με εντελώς διαφορετικό επιπεδο και υπόβαθρο ο καθένας,που πρέπει να προσαρμόσουμε ο επίπεδο τηςδιδασκαλίας στο γενικότερο επιπεδο του τμήματος,να μην αποκλεισουμε κανέναν-ούτε από τους άριστους ούτε απο τους χειρότερους μαθητές.
δε μου φαίνεται κι έυκολο ε?
επισης,δεν υπάρχει η ευχέρεια ούτε να επιμείνουμε όσο θα θέλαμε σε κάποια σημεία(ωρολόγιοα πρόγραμμα) ,ούτε να βάλουμε ένα σωρό ασκήσεις για το σπίτι(αντιπαιδαγωγικό).
εν κατακλείδει,το πρόβλημαδεν είναι μόνο ότι πιθανως κάποιοι καθηγητές δεν είναι κατάλληλοι για το έργο που τους ανατέθηκε αλλά και ότι ,επειδή ακριβώς τα φροντιστήρια είναι πλέον θεσμός,απαιτούμε απο τα παιδιά να ξέρουν όσα είναι ανθρωπίνως αδύνατο να διδαχτούν στο σχολείο ακόμη κι από τον καλύτερο διδάσκοντα.

_fantom_

_fantom_

23/09/2007, 12:55:34

(μετέφερα τα μηνύματα από τα Νεύρα, σε αυτό το θέμα)

να πω κι εγώ το "παράπονό" μου... ότι όταν είχα ενδιαφερθεί να πάρω σαν ωρομίσθιος ένα μάθημα σε δημόσιο ΙΕΚ σχετικά με το ιντερνέτ και την δημιουργία ιστοσελίδων (το οποίο ήταν 2 ώρες την βδομάδα, δηλαδή δεν ήταν τα τρελά λεφτά, αλλά πιο πολύ από μεράκι) και γνωρίζοντας από πληροφορίες ότι τα παιδιά τελειώνουν το εξάμηνο χωρίς να ξέρουν ούτε καν τα στοιχειώδη, διαπίστωσα τελικά ότι με βάση τα κριτήρια επιλογής θεωρείται πιο κατάλληλος να διδάξει το αντικείμενο κάποιος που έχει ένα χαρτί από ένα σεμινάριο πληροφορικής :-S

ROSEBUD

ROSEBUD

23/09/2007, 13:00:52

Σοβαρολογείς?????

charm_quark

charm_quark

23/09/2007, 13:29:42

Δεν μου κανει καμμια εντυπωση.
Ειχα παρει μερος σε ενα σεμιναριο του ΟΑΕΔ πριν κανα 3αρι χρονια. Ειχαμε δυο εκπαιδευτες. Ο πρωτος, ηταν ενας φυσικος, που ασχολουταν φανατικα με τα του περιβαλλοντος. Ο κ. Βασιλης, λοιπον, δεν πληρουσε τις προυποθεσεις ετσι στη μεση του σεμιναριου τον εδιωξαν. Παρολα αυτα, οσα μας ειχε πει, μου εχουν μεινει, μας ειχε βαλει να φτιαξουμε ανα ομαδες περιβαλλοντικες ομαδες και να σχεδιασουμε πλανο κτλ... Ομολογω πως ηταν πολυ ενδιαφερον.
Μετα μας εφεραν μια τυπισσα, χημικο, που δουλευε σε μια εταιρια. Αυτη το ειπε ξεκαθαρα. Ηταν εκει για τα λεφτα. Πασαρε λοιπον ενα βιβλιο με το ISO της εταιριας της, λιμαρε τα νυχια της και κοροιδευε ολους εμας τους ανεργους. Θεωρουσε μαλιστα, οτι μπορουσε να διδαξει ακομα και αρχαια και θα το εκανε αν παρουσιαζοταν οικονομικη αναγκη. Αυτο που μου την εδινε κυριως ηταν οτι θεωρουσαν οτι πληρουσε τις προυποθεσεις για να διδαξει σε σεμιναριο ενηλικων ανεργων. Ουτε το ονομα της θυμαμαι, ουτε καταλαβα ποτε τι ειναι το ISO!

ROSEBUD

ROSEBUD

23/09/2007, 21:04:31

Παιδιά δεν πιστεύετε ότι η μεταδοτικότητα καλλιεργείται μέχρι κάποιο σημείο?

Yerejan

Yerejan

23/09/2007, 22:08:08

ναι αλλά είναι δύσκολο νομίζω ότι ή το έχεις ή δεν το έχεις..τώρα που λες για την φιλόλογο της κόρης σου,που να σου πω για την δικιά μου στο γυμνάσιο,αυτή την έπιανε η αφηρημάδα για μερικά λεπτά κοίταγε στο άπειρο με κοιμισμένο ύφος(αυτό το είχε συνεχώς βέβαια)και δεν μιλούσε,εμείς χρονομετρούσαμε να καταγράψουμε το ρεκόρ,επίσης μας έδινε τα ονόματα από τις αλοιφές και άλλα φάρμακα να τα ξέρουμε.αρχαία πάντως από εκείνην δεν έμαθα..δυστυχώς...μια καλή καθηγήτρια είχαμε στην Β λυκείου από εκείνη έμαθα νομίζω...

k@Tie

[email protected]

23/09/2007, 23:51:48

Δεν το έχουν μόνο οι φιλόλογοι πάντως...εγώ στο λύκειο είχα μια μαθηματικό η οποία ήταν λίγο τρελή (στην κυριολεξία)...αντί να μας κάνει μάθημα μας έλεγε οτι κάτω στο γραφείο των καθηγητών καθόταν σε μια πολυθρόνα κουνιστή που της είχε αγοράσει η κόρη της απο την αγγλία που σπούδαζε(φαντάζεστε με τι καμάρι το έλεγε)!!μετά μας έλεγε για το χαλάκι που είχε στρωμένο κάτω απο το γραφείο που ειχε αγοράσει η ίδια απο την Αμερική (απο ολόκληρη Αμερική χαλάκι έφερε...λές κι εμείς εδώ δεν έχουμε)!!!

Γενικά ακούγαμε πολλά τρελά απο την τύπισσα...μια μέρα λοιπόν μάθαμε οτι δεν ήρθε στο σχολείο γιατι κυνήγαγε να σκοτώσει τον άντρα της, επίσης μαθηματικό (τελικά το γεγονός ήταν πραγματικότητα...το αστείο είναι οτι αντί να κλείσουν αυτή σε τρελοκομείο κλείσαν αυτόν...)

Εύχομαι τουλάχιστον τώρα να ελέγχουν καλύτερα ποιους αφήνουν και διδάσκουν τα παιδιά σας

LittlePrince2s

LittlePrince2s

24/09/2007, 16:08:44

Για τους καθηγητές των σχολείων που είχα εγώ κατά τα σχολικά μου χρόνια...δεν έχω και πολλά να πω...Αν εξαιρέσω 5 με 6 ( και από δημοτικό και από γυμνάσιο και από λύκειο μαζί ), όλοι οι υπόλοιποι θα έπρεπε να έχουν πάει από καιρό για απόσυρση...Βέβαια, δεν μπορώ σε καμμία περίπτωση να πώ το ίδιο και για τους καθηγητές του φροντιστηρίου μου...Αν εξαιρέσουμε 2-3 συνολικά, όλοι οι υπόλοιποι ήταν το λιγότερο άψογοι...Με φοβερή μεταδοτικότητα και απίστευτο ζήλο για την δουλειά τους...Πραγματικά πιστεύω, ότι αν όλοι οι καθηγητές ήταν έτσι, δεν θα υπήρχε τέτοια αμάθεια, και απάθεια για την γνώση στον κόσμο...

Όσο για την μεταδοτικότητα...είναι ένα θεματάκι περίεργο...Έχω συναντήσει καθηγητές που πραγματικά το έχουν έμφυτο και άλλους που το παλεύουν με φοβερή θέληση...Είχαν και οι δύο κατηγορίες, σχεδόν, τα ίδια αποτελέσματα...Φυσικά, αυτός που το έχει έμφυτο είναι σίγουρα καλύτερος, αλλά, το συμπέρασμα κατά την γνώμη μου είναι, πως για να μπορείς να μεταδώσεις γνώσεις, πρέπει αρχικά, να αγαπάς πραγματικά τον κλάδο με τον οποίο έχεις καταπιαστεί,και να τον κατέχεις εξ ολοκλήρου, και δεύτερον, να έχεις πάρα πολύ μεγάλη υπομονή και θέληση να εμφυσήσεις στους μαθητευόμενούς σου την αγάπη και το ενδιαφέρον που σε διακατέχει για το αντικείμενο, ώστε να το αγαπήσουν και οι ίδιοι, και στη συνέχεια να τό κατανοήσουν και να μπουν στην λογική του όσο περισσότερο μπορούν...
Αυτά ;-)

nounoukos

nounoukos

24/09/2007, 18:40:33

τρελλη φιλολογος ε;
εγω (και σχεδον ολοκληρο το τμημα μου) στο λυκειο ειχα επιλεξει να ακολουθησω το τοτε ΤΕΛ (τεχνικο λυκειο) επειδη απο εκει μπορουσαμε να περασουμε σε τει πολυ ευκολοτερα και χωρις πανελληνιες, μονο με το βαθμο. ειχαμε λοιπον στην τριτη λυκειου εναν φιλολογο, που μας εκανε τουλαχιστον τρια μαθηματα, ο οποιος ηταν κομπλεξαρας και φανταζομαι οτι και ο ιδιος ο παπαδιαμαντης να εγραφε εκθεση, θα του εβαζε 14!!!
χαντακωσε οπως ηταν αναμενομενο οοοολα τα παιδια που εκανε μαθημα, ξεσκιστηκε στα 10αρια και τα 12αρια, ωσπου μονο δυο τρεις απο ολη την τριτη λυκειου καταφερανε να περασουνε τει.
ο καθηγητης αυτος, που λετε, δεν ειναι πια καθηγητης.. αποφασισε μερικα χρονια μετα να εγκαταλειψει τα εγκοσμια και να γινει μοναχος σε καποιο μοναστηρι.. θα ηθελα να μαθω ποιος θεος θα μπορουσε να τον ανεχτει..

LittlePrince2s

LittlePrince2s

24/09/2007, 19:41:29

χαχαχαχαχαχα άμα ήταν τέτοιο στραβόξυλο σίγουρα, ο δικός μας Θεός θα τον έστελνε από εκεί που ήρθε, με ένα σκονάκι στην κωλότσεπη που θα έλεγε ''αγαπάτε αλλήλους''...χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

ROSEBUD

ROSEBUD

20/12/2007, 14:31:17

Ουφ!πάει κι αυτό!αρκετά τσιτωμένη ήμουν από χθες,πάει κι αυτό,πήραμε τους πρώτους μας βαθμούς (18 8/13) και είμαι περιχαρής!Για να πω την αλήθεια δεν περιμέναμε τόσο πολύ,η μικρά είχε κάνει μια κάποια βουτιά σε σχέση με το τι ήταν μέχρι πέρσυ αλλά προφανώς περνάει κι ένα ψιλοσόκ λόγω ηλικίας...Να σας ρωτήσω κάτι αν ξέρετε?Αν στο τρίμηνο δώσουν ένα τεστ και ένα διαγώνισμα σε κάθε μάθημα,πώς βγαίνει ο μέσος όρος της βαθμολογίας του τριμήνου?Δηλ.το ίδιο υπολογίζουν και το τεστ και το διαγώνισμα και σε συνδυασμό με τα προφορικά βγαίνει ο βαθμός ή το διαγώνισμα έχει πάντα μεγαλύτερη βαρύτητα?

charm_quark

charm_quark

20/12/2007, 15:04:14

Αν και δεν ξερω, νομιζω οτι εχει να κανει κατα πολυ και με την καθημερινη εμφανιση του μαθητη. Εχω μια μαθητρια, αστερακι, που απο το αγχος της εγραψε στο διαγωνισμα τριμηνου 15, αλλα πηρε 19.
Μετραει το διαγωνισμα, μετραει και το τεστ. Το τεστ ειναι ας πουμε μια εξεταση του μαθηματος της ημερας για ολους τους μαθητες, αφου δεν μπορεις να εξετασεις ταυτοχρονα 20 παιδια σε μια ωρα και να προχωρησεις και παρακατω.
Παντως συγχαρητηρια για το πρωτο σας τριμηνο. Αντε και εις ανωτερα, αλλα οσο μπορειτε ας εχει το παιδι και τον ελευθερο χρονο του για παιχνιδι.

ROSEBUD

ROSEBUD

20/12/2007, 15:33:35

Ρωτάω γιατί έγραψε και κάτι ξεγυρισμένα 13άρια σε τεστ και παρόλα αυτά είχε μέσο όρο στο ένα(αρχαία) 18 και στο άλλο (νέα) 16.Ο μικρότερος βαθμός ήταν ο τελευταίος αλλά ας μην τα θέλουμε και όλα δικά μας,Αμερική δεν θέλαμε?Λογικό είναι το παιδάκι να έχει μια κάποια υστέρηση στα ελληνικά σε σχέση με τα υπόλοιπα.Κατά τα άλλα είχε 18 στα μαθηματικά*,20 βιολογία κάτι 18άρια σε μπλαμπλαδίστικα που δεν μπορεί να μάθει παπαγαλία(θρησκευτικά,ιστορία,γεωγραφία,πληροφορική...Φαντόοοοομ!θέλουμε ιδιαίτερα!! :-)))...τα υπόλοιπα δεν τα θυμάμαι :-S Ο λόγος που έμεινα ικανοποιημένη είναι επειδή δεν είναι ούτε φύτουκλας να διαβάζει ως τις 12 και 12μιση όπως άλλα(κάποιο έβγαλε 19 11/13!!!),είναι αστέρι στις γλώσσες,και στα βασικά μαθήματα -μαθηματικά* και αρχαία-έχει τουλάχιστον τις βάσεις ώστε να διαλέξει τι κατεύθυνση θα ακολουθήσει και να μπουστάρει όταν έρθει η ώρα.Με τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου της θέλουμε λίγη δουλίτσα αλλά ήδη έχει κόψει τα αγγλικά βιβλία στον ελεύθερο χρόνο και το έριξε στα ελληνικά.Σκέφτομαι μήπως λάθος κάπου?Είστε ανάμεσα σε παιδιά συνεχώς και με ενδιαφέρει η γνώμη σας.Διαφωνώ με τον πατέρα της που θέλει να ματαιωσουμε το προγραμματισμένο Χριστουγεννιάτικο ταξίδι για να κάνει η μικρή επανάληψη σε αρχαία και μαθηματικά και να γίνει ακόμη καλύτερη σε αυτά.:-(

charm_quark

charm_quark

20/12/2007, 15:52:53

Τι λες τωρα;;; Να πατε ταξιδακι! Και αναμεσα στα χριστουγεννιατικα δωρα ας ειναι και βιβλια ελληνικης λογοτεχνιας. Αφου της αρεσει το διαβασμα νομιζω οτι αυτο με τον καιρο θα διορθωθει. Εξαλλου δεν αποκτας λεξιλογιο μεσα σε 15 μερες!

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

20/12/2007, 17:14:22

συγχαρητήρια!!! :)))
και για άλλη μια φορά να πω ότι το παιδί χρειάζεται και ξεκούραση!
άμα ματαιώσετε το ταξίδι θα νιώσει ότι τιμωρείται παρά το ότι προσπάθησε σκληρά-απ ότι δειχνουν οι βαθμοί!
μέχρι να φτάσει λυκειο θα κλατάρει τελίως :S
επισης ειναι λογικό να χρειάζεται λιγο χρονο για τη μεταβατική φάση απο το δημοτικό στο γυμνάσιο.
ένα δεκαεξάρι διορθώνεται, η αισθηση πως ό,τι και να κάνει πάντα θα ειναι ανεπαρκής στα μάτια σας ειναι πολύ δυσκολο να διορθωθεί.
γνώμη μου....

charm_quark

charm_quark

20/12/2007, 19:03:19

Συμφωνω και επαυξανω!

ROSEBUD

ROSEBUD

20/12/2007, 20:11:10

Μούτσου-μούτσου και στις δύο :-)
Να ρωτήσω και κάτι άλλο για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και μόνο?(ξέρω ότι σας ζάλισα με τα δικά μου αλλά είπαμε...μήπως μπορεί και κανείς να κοκκινήσει εδώ μέσα??-P αφήστε δηλ.που το όλο σκηνικό μου είναι και μένα ξένο και καινούργιο...)
Άκουγα σήμερα στο σχολείο μια μητέρα να λέει ότι δίνει 15 ευρώ την ώρα για ιδιαίτερα αρχαίων της κόρη της.Μου φάνηκαν πάρα πολλά για τόσο μικρή τάξη!Είναι?

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

20/12/2007, 22:28:22

τώρα αυτό ειναι μεγάλο θέμα.
προσωπικά καθορίζω τις τιμές αναλογως τον πελάτη :p αλλά γενικά ειναι πολλά που παιζουν ρολο;ποσες ώρες την εβδομάδα κάνει μάθημα,αν κάνει κ σε άλλα μαθηματα, αν πηγαινει ο μαθητής στο σπιτι του καθηγητή ή το αντιθετο, αν πηγαινει ο καθηγητής τι αποσταση παιζει, κτλ,κτλ,κτλ.
επισης επειδή ειμαι και πολύ επαγγελματίας στις συναλλαγές μου :P με επηρεάζει πολύ το αν θα συμπαθήσω κάποιον ή μπορεί να στραβώσω με κάτι που θα μου πει!
μια φορά πχ πηγα σε ένα σπιτι που ήταν μες στη χλιδα έχοντας ένα συγκεκριμένο ποσό στο μυαλό μου.άρχισαν να μου λένε να κάνω καλή τιμή γιατί έχουν έξοδα για το σπιτι κι επισης τους παιρνει πολλά ο μαθηματικός,ο φυσικός,η γαλλικού κτλ!
ε,ζήτησα τα διπλάσια απ ΄οσα σκοπευα!
ε όχι χρυσή μου δε θα στο χτίσω εγώ το τριόροφο ουτε θα δουλευω τζάμπα επειδή έδωσες πολλά στους άλλους!
ας αποφάσιζαν εν τέλει τι ακριβώς ήθελαν!

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

20/12/2007, 22:31:01

κι επισης να προσθέσω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο καθηγητής εκέινη την ώρα εξαργυρώνει την επένδυση χρόνου και χρήματος που έκανε για να γινει καθηγητής.
το πως αξιολογεί ο καθένας αυτή την επένδυση είναι προσωπικό θέμα βέβαια αλλά εγώ προσωπικά δε με βάζω με κάτι αποφοιτους λυκειου που κάνουν ότι κάνουν μάθημα σε παιδιά με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν κάτι γελοιες τιμές στην αγορά-και τα παιδιά να χάνουν τελειως τη μπαλα :S

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

20/12/2007, 22:39:56

για να συμπληρωθεί η εικόνα να πω ότι φέτος κάνω μάθημα σε ένα κοριτσάκι (χαϊδευτικά το λέω έτσι για τι το αγαπάω :) που παει πακέτο με ένα άλλο-εντάξει το αγαπάω κι αυτό :P)
κάνω μονο και μονο γιατι μου ζητηθηκε ως χάρη .
ειναι περιπου 40 χλμ μακριά απο το σπιτι μου και όταν ειπα την τιμή στη μάνα της έφριξε και μου είπε ότι αποκλειεται και ότι θα μου δινει παραπάνω-όπως και κάνει :p

Yerejan

Yerejan

20/12/2007, 23:07:59

μπράβο στη μικρή σου ρόζυ για τους βαθμούς!ελπίζω να συνεχίσει και στο λύκειο έτσι!!είναι λίγο περίπλοκο το θέμα του ποσού την ώρα,νομίζω ότι έχει δίκιο η δούρεια, δεν ξέρω πάντως εγω δεν θα έπαιρνα τόσα σε τέτοια τάξη εκτός και αν είχα έξοδα μετακίνησης..

ROSEBUD

ROSEBUD

21/12/2007, 00:07:48

Ε ναι...κάπως έτσι το σκεφτόμουν και γω...Μου φάνηκαν πολλά επειδή δεν υπάρχουν έξοδα μετακίνησης.2 ώρες κάνει την εβδομάδα το συγκεκριμένο παιδί.(στα αρχαία άκουσα ότι είχε 15:-SSS)Αλλά βρε παιδιά,αν σε αυτήν την τάξη δίνει 15 ευρώ,δεν θα δώσει 20 στο λύκειο και 25 για πανελλήνιες?Σαν πολλά δεν είναι?Μάλλον έχω μείνει πίσω στις τιμές :-S

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

21/12/2007, 00:11:30

κοίτα, δεν τους αναγκασε κανένας να τα δώσουν,σωστά?

anna

anna

21/12/2007, 00:17:30

Συγχαρητήρια για τη μικρή!:))
Ρόζυ κι εγώ θα συμφωνήσω με τα κορίτσια, το προγραμματισμένο ταξιδάκι θα είναι ό,τι πρέπει για ξεκούραση και αναψυχή και θα συμφωνήσω με τη δούρεια στη ψυχολογική προσέγγιση του θέματος, προσπάθησε σκληρά και τα κατάφερε μια χαρά, δεν αξίζει μια επιβράβευση και κυρίως ξεκούραση? ;)

LittlePrince2s

LittlePrince2s

21/12/2007, 03:13:42

Συγχαρητήρια για το κοριτσάκι σου Ρόζυ...πώπω...Τι βάθμοί είναι αυτοί???Άπιαστοι..Για μένα τουλάχιστον..
Για το ταξιδάκι..θα συμφωνήσω φυσικά με τους υπόλοιπους, για τις τιμές, όντως τσιμπιμένες μου ακούγονται...
Και πάλι συγχαρητήρια και εις ανώτερα!!!
;-)))))))

LittlePrince2s

LittlePrince2s

21/12/2007, 03:14:03

Συγχαρητήρια για το κοριτσάκι σου Ρόζυ...πώπω...Τι βάθμοί είναι αυτοί???Άπιαστοι..Για μένα τουλάχιστον..
Για το ταξιδάκι..θα συμφωνήσω φυσικά με τους υπόλοιπους, για τις τιμές, όντως τσιμπιμένες μου ακούγονται...
Και πάλι συγχαρητήρια και εις ανώτερα!!!
:-)))))))

k@Tie

[email protected]

21/12/2007, 12:10:25

(τώρα το πήρα πρέφα το θέμα...σόρυ για την καθυστέρηση :S)
Συγχαρητήρια για τους βαθμούς σας...και συγχαρητήρια που τους έχει χωρίς να είναι φυτό. Επίσης συμφωνώ με τη δούρεια με το θέμα λύκειο και πίεση. Μην την πιέζεται να διαβάσει γιατί πολλά παιδιά βγάζουν στο γυμνάσιο 18-20 και μόλις πάνε λύκειο πέφτει η απόδοση σιγά σιγά επειδή δεν έχουν δυνάμεις να δώσουν άλλο ή έχουν βαρεθεί.
Καλα να περάσετε εκεί που θα πάτε και μην την αναγκάζετε να μένει μέσα για να διαβάζει...να το κάνει απο ευχαρίστηση! γνώμη μου...

k@Tie

[email protected]

21/12/2007, 12:11:33

(τώρα το πήρα πρέφα το θέμα...σόρυ για την καθυστέρηση :S)
Συγχαρητήρια για τους βαθμούς σας...και συγχαρητήρια που τους έχει χωρίς να είναι φυτό. Επίσης συμφωνώ με τη δούρεια με το θέμα λύκειο και πίεση. Μην την πιέζεται να διαβάσει γιατί πολλά παιδιά βγάζουν στο γυμνάσιο 18-20 και μόλις πάνε λύκειο πέφτει η απόδοση σιγά σιγά επειδή δεν έχουν δυνάμεις να δώσουν άλλο ή έχουν βαρεθεί.
Καλα να περάσετε εκεί που θα πάτε και μην την αναγκάζετε να μένει μέσα για να διαβάζει...να το κάνει απο ευχαρίστηση! γνώμη μου...

charm_quark

charm_quark

21/12/2007, 12:27:36

Αν τωρα πω, ποσα παιρνω στα ιδιατερα μου... θα με κυνηγατε! Οπως ειπε και η δουρεια, κανεις δεν τους αναγκαζει να τα δωσουν! Παντως εχω να πω οτι η τιμη που ακουστηκε.... ειναι ιδια με αυτη που εχω στο γυμνασιο καθως απο αυτα που παιζουν στην περιοχη μου ειμαι η πιο φθηνη! :p Εννοω απο τους πτυχιουχους, καθως υπαρχουν και οι φοιτητες που εχουν πιο χαμηλες τιμες.

ROSEBUD

ROSEBUD

19/05/2008, 00:16:59

Ξέρει μήπως κανείς(μόνο αν ξέρει,μην κάθεστε και ψάχνετε )αν υπάρχουν στο νετ ερωτήσεις για μαθήματα γυμνασίου?πχ για να κάνει κάποιος επανάληψη για τις εξετάσεις και για να δει τι πουλιά μπορεί να πιάσει?

Doureios-Ipnos

Doureios-Ipnos

19/05/2008, 00:31:44

δεν ξερω αν καταλαβα τι ακριβως εννοεις-κατι σαν τεστ πχ?-αλλα δες το βιβλιο καθηγητη για αρχαια α΄γυμνασιου πχ.

http://www.pi-schools.gr/lessons/hellenic/

ROSEBUD

ROSEBUD

19/05/2008, 08:50:07

Απ'όσο είδα τουλάχιστον κάτι διαφορετικό ψάχνω...

ROSEBUD

ROSEBUD

19/05/2008, 14:35:49

Α να,βρήκα κάτι αλλά είναι παλιό..
http://gym-platan.chan.sch.gr/test/index.htm


Υπάρχουν 55 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Υπάρχουν διαθέσιμες 2 σελίδες απαντήσεων. Βρίσκεστε στην σελίδα Νο 1

Μαθαίνοντας VHDL

Μαθαίνοντας VHDL
Βρήκα διάφορα βίντεο


κουσκούς με μανιτάρια

Κους Κους με μανιτάρια
Έτοιμο σπιτικό φαγητό σε λιγότερο από μισή ώρα


Αργολίδα

Αργολίδα
Ο νομός Αργολίδας, είναι ο μικρότερος της Πελοποννήσου και έχει...


Νομός Καστοριάς

Νομός Καστοριάς
Η λίμνη της Καστοριάς, o ορεινός όγκος του Γράμμου με...


Σκόπελος

Σκόπελος
Η Σκόπελος είναι ένα όμορφο καταπράσινο νησί στις βόρειες Σποράδες....


Αίγινα

Αίγινα
Η Αίγινα βρίσκεται στο κέντρο του Σαρωνικού κόλπου και πρωτεύουσα...


κώδικας ιστοσελίδας

Στατικές και δυναμικές ιστοσελίδες
Λίγα λόγια γύρω από τα δύο βασικά είδη των ιστοσελίδων


ιστοσελίδα

Τι χρειάζεται για μια ιστοσελίδα;
Τρία είναι τα βασικά σημεία για να υπάρξει μια ιστοσελίδα στο ίντερνετ


Κάπνισμα

Κόβω το τσιγάρο
Με λένε Αναΐς, είμαι 20 χρονών, καπνίζω εδώ και 3...


Νετρινίτα η Ατίθαση

Νετρινίτα, ή....Νετρίνα η Ατίθαση :ΡΡ
Μια μεξικάνικη ιστορία, με την νετρινική μας πινελιά. Ο Χοσέ...


κάλπικη λίρα

η άλλη κάλπικη λίρα ...
Κάποτε, πριν δέκα συναπτά έτη, φοιτήτρια ούσα σε ένα από...


γυναικεία συζήτηση

Απόψεις γύρω από το θέμα της αποτρίχωσης
Προσωπικά θεωρώ μεγάλο έγκλημα τη χρήση ξυραφιού, αν και αναγνωρίζω...


Καστοριά

Καστοριά
Στην Καστοριά βρεθήκαμε για μια ημερήσια εκδρομή και φτάνοντας εκεί...


Παλαιά Επίδαυρος

Παλαιά Επίδαυρος
Η Παλαιά (ή Αρχαία, όπως συνηθίζεται να λέγεται) Επίδαυρός βρίσκεται...