Γυμναστική στο σπίτι και αδυνάτισμα


Ξεκίνησα μια προσπάθεια να χάσω 20-25 κιλά τα οποία μάζεψα τα τελευταία 6-7 χρόνια. Είμαι πλέον υπέρβαρος και σκέφτηκα πριν φτάσω στην φάση της παχυσαρκίας να αναστρέψω την κατάσταση.

αδυνάτισμα

Αρκετή καθιστική ζωή με πολλές ώρες καθημερινά μπροστά στον υπολογιστή, ενδιάμεσα έκοψα και το τσιγάρο, τώρα λοιπόν έβαλα στόχο το αδυνάτισμα με την βελτίωση της διατροφής και την γυμναστική.

Τα κιλά αυτά τα πήρα σταδιακά, οπότε καταλαβαίνω ότι δεν γίνεται ως εκ θαύματος να χαθούν σε λίγες μέρες, οπότε για δίαιτες εξπρές κτλ δεν το συζητάω. Τα τελευταία 1-2 χρόνια έτυχε και διάβασα κατά καιρούς διάφορα για θέματα διατροφής και είδα και αρκετά βίντεο για να προσανατολιστώ σε κάποια βασικά θέματα γύρω από την διατροφή.

Δηλαδή τι είναι οι υδατάνθρακες, οι πρωτεΐνες κλπ, που μας χρειάζονται και σε ποιες τροφές υπάρχουν, για να καταλάβω περίπου τι τρώω και σε τι μου χρειάζεται αυτό που τρώω. Βέβαια επειδή διάβασα μερικά πράγματα δεν έγινα ειδικός σε αυτά, οπότε δεν θα επεκταθώ.

Γενικά δεν μπορώ να πω ότι έτρωγα πάρα πολύ αλλά ίσως δεν έτρωγα σωστά και σίγουρα δεν έκαιγα πολλές θερμίδες. Οπότε η στρατηγική μου δεν βασίζεται στην μείωση του φαγητού και τις στερήσεις, αλλά στο να προσέχω τι τρώω και πόσες θερμίδες καίω.

Google Fit

Πριν αρκετό καιρό έβαλα μια εφαρμογή στο κινητό, το Fit, η οποία καταγράφει πόση ώρα περπατάς, τρέχεις, κάνεις ποδήλατο κλπ. Παλιότερα είχα παρατηρήσει ότι δεν τα κατάφερνε πάντα να τα καταγράφει αυτόματα και έπρεπε μερικά να τα περνάω χειροκίνητα, αλλά η εφαρμογή έχει βελτιωθεί αρκετά το τελευταίο διάστημα και έχουν προστεθεί νέες λειτουργίες.

Για παράδειγμα είδα ότι αν έχω το τηλέφωνο στην βάση που έχω στο τιμόνι του ποδηλάτου, δεν καταγράφει την ώρα που κάνω ποδήλατο (χωρίς GPS) αλλά έχει προστεθεί πρόσφατα η δυνατότητα να μπορώ να ορίσω την εκκίνηση της δραστηριότητας και να ξεκινήσει αυτό να με χρονομετράει. Βέβαια το μειονέκτημα σε αυτό είναι ότι πρέπει να θυμηθείς να σταματήσεις το χρονόμετρο όταν τελειώσεις την δραστηριότητα.

Απ' ότι θυμάμαι όταν κατεβάζεις την εφαρμογή, ο ημερήσιος στόχος είναι 1 ώρα κίνηση, αλλά εγώ του έχω βάλει σαν ημερήσιο στόχο τις 2 ώρες κίνηση. Συνήθως για εμένα περιλαμβάνει περπάτημα ή/και ποδήλατο. Δεν καταφέρνω να το συμπληρώσω κάθε μέρα, αλλά το προσπαθώ όσο μπορώ και επίσης η καταγραφή αυτή με βοηθάει να μην ξεχνάω να προσθέτω λίγη κίνηση στην καθημερινότητα και μου υπενθυμίζει τον στόχο μου.

Επίσης στην εφαρμογή αυτή μπορώ να καταγράφω το βάρος μου για να παρακολουθώ την πορεία μου και μου υπολογίζει κατά προσέγγιση τις θερμίδες που καίω καθημερινά για να ξέρω που βρίσκομαι.

Πρόκληση Fitness 30 ημερών

Όταν μιλάμε για γυμναστική, συνήθως το μυαλό των περισσοτέρων πάει στο γυμναστήριο ή στο γήπεδο. Είχα ακούσει και πιο παλιά για απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στο σπίτι, αλλά είναι κάπως παράξενο να κάτσεις από μόνος σου να σκεφτείς ποια άσκηση να κάνεις, πόσες φορές να την κάνεις και κάθε πότε.

Αυτό που βρήκα πριν μερικές μέρες είναι η εφαρμογή 30 Days Fitness Challenge, η οποία σου λέει κάθε μέρα ποιες ασκήσεις να κάνεις και πόσες φορές να κάνεις την κάθε μια. Έχει διάφορα προγράμματα 30 ημερών και εγώ για αρχή έχω διαλέξει ένα πρόγραμμα αρχαριών (Easy Plan 1) με ασκήσεις για όλο το σώμα (Full Body Workout).

Σήμερα είμαι στην 9η ημέρα, δηλαδή δεν έχω ολοκληρώσει ακόμη έναν ολόκληρο πρόγραμμα 30 ημερών, οπότε δεν έχω γενική άποψη. Πάντως μέχρι τώρα οι ασκήσεις είναι αρκετά εύκολες, και η έκπληξη είναι ότι δεν έχω χρειαστεί πάνω από 10 λεπτά για να κάνω το πρόγραμμα μιας ημέρας. Επίσης (spoiler alert) έχουν μεσολαβήσει μέχρι τώρα και δύο ημέρες ξεκούρασης (Rest Day).

Δεν ξέρω αν και σε πόσο βαθμό θα με βοηθήσουν αυτές οι ασκήσεις, πάντως έτσι που το σκέφτομαι, από την στιγμή που δεν μου τρώει πολύ χρόνο ακόμη και μόνο από περιέργια θέλω να το συνεχίσω για να δω τι θα γίνει.

Μόλις τελειώσω το πρόγραμμα Easy Plan 1 θέλω να κάνω το Easy Plan 2 και μετά βλέπουμε... έχει επίσης εκτός από το Full Body Workout και προγράμματα για Arms Workout κ.α.

Α! και έχει και υπενθύμιση για να μην το ξεχνάς :-)

Και προχωράμε

Οπότε με αυτά τα δύο προγράμματα προχωράω την υπόθεση του αδυνατίσματος από πλευράς γυμναστικής και παράλληλα προσπαθώ να ρυθμίσω την διατροφή, αποφεύγοντας τις υπερβολές, δηλαδή ούτε θα απαγορέψω στον εαυτό μου να φάει κάτι που μου αρέσει αλλά προσπαθώ να έχω κατά νου τις θερμίδες που τρώω/καίω.

Μέχρι στιγμής έχω χάσει 7-8 κιλά, οπότε έχω αρκετό δρόμο μπροστά μου για τον στόχο μου αλλά παράλληλα θέλω να προσαρμοστώ και σε ένα πιο σωστό πρόγραμμα καθημερινότητας με καλύτερη διατροφή και περισσότερη γυμναστική.

Ημερομηνία : 06/10/2016, 14:11:08
Ετικέτες: , , ,


Δείτε επίσης στην ενότητα Διαπροσωπικά:


Κοινωνικός σχολιασμός

η κοινωνία δεν το έχει σχολιάσει ακόμη :-( Κάνε εσύ την αρχή!

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Παρακαλώ: α) Μην γράφετε με ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ (είναι κουραστικό), β) Μην γράφετε με greeklish, γ) Εκφραστείτε κόσμια

Αριθμός ασφαλείας (antispam) :

Ψιτ? Αν γράφεις συχνά σχόλια και βαριέσαι να συμπληρώνεις συνέχεια όνομα, email και αριθμό ασφαλείας, μπορείς να γίνεις μέλος ώστε να μπορείς να σχολιάζεις μόνο γράφοντας το μήνυμα σου :-)


πλιγούρι με πιπεριές

Πλιγούρι με πιπεριές
Εύκολη συνταγή και νόστιμη


πουρές πατάτας

Πουρές πατάτας
Δεν είναι η κλασική συνταγή


τυρόπιτα

Τυρόπιτα με χειροποίητο φύλλο
Η πρώτη μου προσπάθεια


πατάτες ογκρατέν

Πατάτες ογκρατέν με κρέμα γάλακτος
Έβρασα πρώτα τις πατάτες


χαβίτς

Χαβίτς - Παραδοσιακή ποντιακή συνταγή
Φτιάχνεται με φούρνικο


Κους κους

Κουσκούς με πιπεριά και κρεμμύδι
Έτοιμο μέσα σε λίγα λεπτά


Ομελέτα με μανιτάρια

Ομελέτα με μανιτάρια και πιπεριές
Έχω την συνταγή σε video



Ναύπλιο

Ναύπλιο
Πήγαμε για μία μονοήμερη εκδρομή


κάστρο

Κως
Το νησί του Ιπποκράτη


Πόρτο Κατσίκι

Λευκάδα
Σύντομος τουριστικός οδηγός


Πάργα

Πάργα
Όμορφος παραδοσιακός οικισμός


Ρόδος

Ρόδος
Το νησί των Ιπποτών


παραλία Χαλκιδικής

Χαλκιδική
Σαν την Χαλκιδική δεν έχει :-)


Μαρία Ευθυμίου

Μαθήματα παγκόσμιας ιστορίας από την κα. Μαρία Ευθυμίου
Δείτε online τα μαθήματα της κυρίας Μαρία Ευθυμίου σε video


κολοκυθάκια τηγανιτά

Συνταγή για κολοκυθάκια τηγανιτά με κουρκούτι
Ταιριάζουν με τζατζίκι